با برچسب گذاری سمت سرور ، عملکرد و امنیت را بهبود ببخشید
نوشته شده توسط : amir

برای سنجش اثربخشی کمپین های دیجیتال و درک سفر مشتری ، مشاغل غالباً با انواع شرکای فناوری همکاری می کنند. این امر معمولاً به مشاغل نیاز دارد تا کد JavaScript نوشته شده توسط این شرکا، ، که به عنوان برچسب های شخص ثالث نیز شناخته می شود ، را مستقیماً به سایت های خود اضافه کنند. اما هنگامی که برچسب های زیادی در سایت بارگیری می شود ، می تواند بر تجربه مشتری - و نرخ تبدیل اثر منفی بگذارد. علاوه بر این ، از آنجا که برچسب های شخص ثالث که مستقیماً در سایت اجرا می شوند ، می توانند دسترسی گسترده ای به اطلاعات وارد شده در این صفحه داشته باشند ، مهم است که مشاغل کنترل کنند که به چه اطلاعاتی می توانند به این برچسب ها دسترسی پیدا کنند.

برای کمک به رفع این چالش ها ، ما برچسب گذاری سمت سرور را به Google Tag Manager و Tag Tag 360 ارائه می دهیم. اکنون می توانید بسیاری از برچسب های شخص ثالث را از سایت خود به یک سرور جدید میزبانی کنید که در Google Cloud شما قرار دارد. صورتحساب. این بدان معنی است که وقتی مشتریان با یک صفحه در سایت شما ارتباط برقرار می کنند ، برچسب های شخص ثالث مستقیماً در ظرف سرور بارگذاری می شوند و نه در سایت. زمان بارگذاری صفحه سریعتر ، امنیت بیشتر برای داده های مشتری و کنترل های بیشتر داده ها برای شما فراهم می کند.

تجارب وب سایت سریعتر را به مشتریان خود ارائه دهید
هنگامی که شما برچسب های شخص ثالث را از سایت خود منتقل می کنید ، هنگام مراجعه مشتریان باید برچسب های کمتری بارگیری شود - که منجر به سرعت بارگذاری صفحه می شود. مطالعه جدیدی که اخیراً منتشر شده است نشان می دهد که کاهش زمان بارگذاری صفحه در سایت های تلفن همراه باعث افزایش سرعت پیشرفت در هر مرحله در قیف خرید برای همه مارک های مورد آزمایش شده است. در واقع ، برای سایت های خرده فروشی به طور متوسط ​​هر افت 0.1 ثانیه در سرعت موبایل ، میانگین سفارش را تقریباً 10 درصد افزایش می دهد.

به عنوان مثال یک خرده فروش تجارت الکترونیکی را در نظر بگیرید که با بسیاری از شرکای فناوری برای انجام کمپین های بازاریابی و اندازه گیری رفتار مشتری همکاری می کند. هر زمان که این خرده فروش می خواهد با شریک جدید خود کار کند ، به عنوان مثال مبارزات ایمیل مارکتینگ را انجام می دهد ، باید یک برچسب شخص ثالث جدید به سایت خود اضافه کند تا میزان موفقیت را بسنجد. در عوض ، خرده فروش می تواند برچسب جدید را در سرور سرور خود در مدیر برچسب قرار دهد. مشتری بارگذاری سایت خرده فروشی را انجام می دهد ، این برچسب بعد از بارگیری صفحه روی سرور اجرا می شود. این اجازه می دهد تا مشاغل بتوانند موفقیت کمپین خود را بدون تأثیر در تجربه مشتری اندازه بگیرند.

اطلاعات مشتری خود را ایمن کنید
وقتی مشتریان به صورت آنلاین به تجارت شما می پردازند ، اطلاعات را با شما به اشتراک می گذارند. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات امن هستند و فقط شرکای مجاز قادر به دسترسی به آن هستند.

وقتی برچسب های شخص ثالث مستقیماً روی سایت شما اعمال می شوند ، این برچسب ها می توانند با سایر اطلاعاتی که مشتریان وارد سایت شما می کنند تعامل داشته باشند. با برچسب زدن سمت سرور ، برچسب های شخص ثالث را در یک ابزار سرور امن در پروژه Google Cloud خود قرار می دهید. این به این معنی است که برچسب های موجود در ابزار سرور شما فقط به اطلاعات ارسال شده به سرور دسترسی دارند و دیگر به اطلاعات وارد شده در سایت شما دسترسی ندارند. و از آنجا که این برچسب ها در ظرف سرور شما قرار دارند ، شما به اطلاعاتی که برچسب ها جمع می کنند و این اطلاعات از کجا ارسال می شوند ، دسترسی پیدا خواهید کرد.

رفتار برچسب های شخص ثالث را کنترل کنید
مدیر برچسب به شما امکان کنترل رفتار برچسب های شخص ثالث را با استفاده از نسخه جعبه ایمنی جاوا اسکریپت ، الگوهای برچسب آماده برای گالری الگوی جامعه و مدل مجوزها برای همه برچسب های شخص ثالث می دهد. همه این قابلیت ها از طریق برچسب گذاری سمت سرور همچنان در دسترس هستند.

هر برچیزی که به ظرف سرور خود اضافه کنید باید نحوه رفتار خود را بیان کند ، به عنوان مثال به کدام کوکی ها می توان دسترسی پیدا کرد یا از کجا می توان داده ها را ارسال کرد. و همچنین می توانید خط مشی هایی تنظیم کنید که به طور خودکار برچسب هایی را که مجاز به ساخته شدن هستند ، کنترل کنند. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام برچسب های جدید اضافه شده به ظرف شما از همان مجوزها پیروی می کنند تا در آینده نیازی به بررسی مداوم رفتارهای برچسب در آینده نباشد.

با برچسب گذاری سمت سرور شروع کنید
برچسب زدن سمت سرور اکنون برای همه حساب های Tag Manager و Tag Manager 360 در دسترس است. وقتی وارد حساب Tag Manager خود می شوید ، می توانید یک ظرف سرور جدید ایجاد کرده و آن را به یک حساب ابری جدید یا موجود متصل کنید. با استفاده از این راهنما می توانید درباره راه اندازی برچسب سمت سرور برای کسب و کار خود بیشتر بیاموزید. و اگر حساب Tag Tag ندارید ، می توانید به صورت رایگان یک حساب ایجاد کنید.





:: برچسب‌ها: دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: